IDROTTSMARKNADSFÖRING MED BÖJAR OCH MÅLPORTAL

Lägg dina krafter, där blickarna faller.

Uppblåsbara lösningar är perfekta till idrottsmarknadsföring i vatten.

Principen är densamma, oavsett situationen.

Värdet av marknadsföringen ligger där folket tittar – oavsett om det är på banan under en fotbollsmatch eller på duken i biografen.

På samma vis ska du placera ditt blickfång där allt händer under ett triatlon-lopp – där deltagarna är. Och det kan vara både på vatten och på land.

I exemplet med Århus Bay Triathlon ger det maximal uppmärksamhet till alla sponsorer av sportevenemanget.

Det gjordes både med böjar och målportaler som levererades av oss – en ordentlig omgång idrottsmarknadsföring.

Både ute på vattnet och inne på land var det uppblåsbara blickfånget i närheten av loppets huvudpersoner – dvs. deltagarna.

Böjarna kan tillverkas i olika former – och målportalen kan göras komplett unika, så de passar precis till ditt triathlon. Därmed kan sponsorlogos sättas in på rätta formen.

Tilbaka till
case översikt

Ska du gå i gång med idrottsmarknadsföring till ett triathlon eller något annat liknande?

Kontakta oss